سه هزار مسافر در راه مانده در دیواندره اسكان یافتند
نوشته شده توسط : blpwjob

آرش لهونی شامگاه یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد در راهدارخانه ها و ایستگاه های امدادی بین راهی، مساجد، مدارس، خانه های معلم، خوابگاه های شبانه روزی و منازل شخصی مردم اسكان یافته اند.

وی افزود: همچنین در شبانه روز گذشته حدود 100 مسافر در راه مانده توسط امدادگران هلال احمر به مراكز درمانی و بیمارستانی اعزام شدند.

وی گفت: با توجه به وسیع بودن منطقه كولاك زده و ضرورت امدادرسانی به مسافران و در راه ماندگان، نیروهای كمكی امداد رسانی از استان های كرمانشاه و آذربایجان غربی در حال كمك به مردم منطقه هستند.

به دنبال افزایش كولاك و با هدف حفظ جان مسافران، اداره كل راه و ترابری استان كردستان بعد از ظهر امروز تعدادی از مسیرهای برفگیر منطقه از جمله مسیرهای سنندج به دیواندره، دیواندره به سقز، مریوان به سنندج و سقز به مریوان را مسدود كرد.

بارش سنگین برف در مناطق كوهستانی دیواندره باعث شده است تا برخی از عوامل اجرایی ستاد انتخابات این شهرستان گرفتار برف و كولاك شوند و هنوز شماری از صندوق های اخذ رای به ستاد انتخابات شهرستان نرسیده است.

به گزارش ایرنا همچنین سه نفر سرنشین یك دستگاه خودرو، كه در محور سردشت -میرآباد گرفتار بهمن شده بودند، دقایقی پیش نجات داده شدند.

فرماندار سردشت، دوشنبه شب در تماس تلفنی به خبرنگار ایرنا گفت: این افراد با یك دستگاه خودرو لندكروز از سمت سردشت عازم شهر 'میرآباد' بودند كه بر اثر سقوط بهمن گرفتار شدند.

'ذبیح الله كاظمی'، افزود: هر سه سرنشین این خودرو مرد هستند و با همكاری و تلاش نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر، گروه راهداری و بخشداری نجات یافته اند.

وی ادامه داد: سقوط بهمن باعث سقوط خودرو تا 500 متر به داخل دره ای واقع در این محور شده بود.

این حادثه در حد فاصل روستاهای 'گرژال' و 'دی گه' رخ داده است.

سرنشینان خودرو لندكروز كه هر سه اهل شهر میرآباد هستند، تا زمان رسیدن نیروهای امداد و نجات به مدت دو ساعت در زیر بهمن گرفتار بودند.

بارش برف سنگین و كولاك شدید در سردشت باعث انسداد راه های اصلی و 150روستای تابعه این شهرستان شده است.

محور سردشت - میرآباد به دنبال بارش برف و كولاك شدید از شامگاه یكشنبه شاهد سقوط هفت بهمن بود.

645/ 533





:: برچسب‌ها: به من , جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: